fredag 5 juli 2013

När det bara inte går.

Detta kan ha varit den mest o-produktiva dagen i mannaminne. Du vet, när man känner att om man har borstat tänderna så är det en enastående prestation. Duscha är det inte tal om. Jag har inte ens kommit utanför dörren. Man gör det allra viktigaste - typ tar vitaminer och p-piller. Kollar mailen. Sen är man slut. Jag ställde fram löparskorna och träningskläderna, om, om det skulle ske ett mirakel och jag skulle få en dos energi. Men det inträffade aldrig.
Så nu blir det till att lägga sig så att man orkar gå upp imorgon för att arbeta. Femkampssäsongen gör ett uppehåll så här mitt i sommaren och jag har för tillfället fått hoppa in i lustiga huset. Det tog mig ingen tid alls att bli uppkörd där, eftersom jag arbetat där mycket under mina tidigare säsonger. Annars är Lustiga en ganska komplicerad det av tivolit att lära sig. Jag är glad över att få vara på attraktion igen, även om det bara är för ett tag. Älskade park.

Inga kommentarer: