fredag 4 januari 2008

Men tiden har sin rätt att förändras där den går..

...och den är hos dig nu, hos dig och din vän.
Jag ska aldrig mera lägga mig med huvudet mot ditt hår
och aldrig älska dig igen.
Aldrig älska dig igen
-Winnerbäck

Förresten hörde jag att det var snöblask hemma. För det har jag ju inte nämt tidigare. Nej, jag tänker banne mig inte komma tillbaka förrän det blir barmark igen.
Visst saknar jag alla mina kära människor där hemma. Men jag behöver en liten break från allt just nu. Jag har gett och gett, men ändå föll allting ihop som en ogräddad jävla pannkaka. Hur ska allting kunna fortsätta som förut?
Omöjligt.
Dagen har varit fruktansvärt arbetssam (not). Vi åkte till en av outleterna som finns häromkring och större shopping-galleria får man nog leta efter. Köpte en del kläder eftersom jag inte tog med mig så vansinnigt mycket. Ångesten smög sig på, så jag höll lite i slantarna. Kunde ha slösat bort allting där, då det verkligen fanns..allting. Man ser så sjuka saker här, speciellt i mataffären. ÄTER verkligen folk sådant?

Och så var det tvättbjörnar på infarten. Very cute.
Rackoon. Check.

1 kommentar:

gisko sa...

Hej fina du!
Det är så roligt att läsa det du skriver och följa till lite på din resa. Önskar jag kunde vara med och få se det du gör!
Kramar/Mamma