torsdag 6 december 2012

Beauty

4 kommentarer:

Anonym sa...

Man borde kanske prova på Coco ;) Hoppas du njuter & har det toppen../ Maarit

Michelle sa...

Åh, hej Maarit! Det var faktiskt Coco jag tänkte på allra först när jag såg denna. Kanske för att hon är lika vacker som den svarta hästen i videon. Jag saknar henne! Hur går det med hennes mugg?

Maarit sa...

Hej du :) Härligt att du tänkt på henne. Hennes mugg är borta! Äntligen, Tack för denna kalla vinter -20. Inte konstigt att du lämnade oss för ett varmare land ;). Hon mår fint men jag tror hon saknar dig ;) Imorgon ska jag longera henne inne i ridhuset, Det gick inte longera ute " ridbana" 1 meter snö o hon drev efter mig o jag fick följa i långa repet 8 meter efter henne ;)..Envis som hon är.. HÖRS....

thecatalanway sa...

I am skimming through and looking at photos....and films! this is so lovely. Thanks for sharing it. I also love your photo of the cat in the bed a few posts back . bye for now Kate x