måndag 20 april 2009

La la laa...life is wonderful

Tänk att man blir lika förvånad och glad varje år våren gör entré. Det är som att världen föds på nytt och vi med den. Titta! Grönt gräs! Åhå, en vitsippa! Man finner nya, fina, små mirakel varje dag.
Hade galet trevligt i fredags på Nalen med Tommy och hans överförfriskade vän och såklart Lasse och en Josefin. Kom hem och i säng runt tre. Jag undrar varför fåglarna ska ha vilda konserter vid den tidpunkten sådär mitt i natten. Vaknade runt femsnåret och kunde inte somna om, vad är det för fel på min mat och sov-klocka!?
Arbetade i butiken under lördagen och söndagen var en total degar-dag då jag bara umgicks med mig själv. Satt och kollade på världs-cupfinalerna i dressyr och hoppning från Las Vegas. När någon gör en riktigt vacker ritt så ryser det i knäna på mig och jag får ont i magen av längtan att bli lika bra och få vara en del av allt det.
Jag säger bara, Isabelle Werth och Satchmo!

Inga kommentarer: