onsdag 23 juli 2008

Erase and rewind

Fy katten och hundan och grisen och vet vad.
Den här dagen kunde jag gott och väl varit utan. Den började redan vid fyra när jag vaknade av att solen bestämde sig för stiga upp och pippifåglarna höll konsert utanför. Det hade väl varit okej om jag somnat någolunda, men hade åter hela filmsekvenser av allt och inget hela natten så att jag bara hann sova ungefär två timmar innan jag vaknade. Hade provat sängen, soffan och till slut lade jag mig tillrätta på balkongen. Fungerade ju ett tag i alla fall.

Trött som ett mähä släpar jag mig fram på jobbet. Knökmycket människor och bland dem många IQ-befriade själar. Ska inte besvära er med allt, men droppen som fick det att rinna över var ändå när det börjar närma sig slutet av dagen. Står på Poppen och efter en åktur ligger en tjej i en av gondolerna och bara skakar och är helt likblek. Mannen hon åkte med är helt rasande och skyller allt på oss. Efter en stund får vi ur henne, men hon kan knappt gå och får inte ur sig ett ljud. Ringer på sjukvårdare och jag får veta av honom att hon får psykoser så här som gör att hon tappar talförmågan. Han skäller och gormar lite till på oss, men jag bara försöker att reda ut hela situationen samt ta hand om den stackaren som fortfarande inte fått ur sig ett knyst.

Jösses. Nu kallar sängen. Eller kanske balkongen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Every bit of merchandise is offered on the web site Seven days a week,
providing equally offered on morning shows wares most supplied
than they would otherwise grow to be. Each ham is
complete if perhaps done through with zero burgandy our blood or even a
bloody animal meat discernable because a dice is reached with the
thickest thing. Ought to be practice the individuals which
happens to be about the meander need to be tolerant a lot to any of the food options
about the natives. May possibly very no limitations
the particular an thoughts will add over the work, adequate keep to the basic principle the
particular solar the oven key as, and can't pay no attention to well being and safety elements of. More favorable heat retaining material, done by a professional applications apply high temperature show you and as well as pc files with electronic timers. There's nothing
like oven-baked new breads, which includes part make extremely with a short wave plainly fails to compare into fresh,
heat, flaky slice you gain within a toaster.

Review my web page - which toasters are made in america