måndag 24 oktober 2011

Positivitet

Jag älskar solen. Jag älskar kaffe. Jag älskar mina gummistövlar. Jag älskar min syster. Jag älskar att springa. Jag älskar Ingrato. Jag älskar gryningen. Också stjärnorna. Jag älskar att arbeta med hästar. Jag älskar min Pikeur-jacka. Jag älskar en len hästmule. Jag älskar mig själv när jag är bra. Jag älskar mitt förflutna. Jag ska älska min framtid. Jag älskar dadlar. Jag älskar flygplatser. Jag älskar färgglada strumpor. Jag älskar att fara runt. Jag älskar min bästa vän. Jag älskar att man kan förändras. Jag älskar att drömma. Jag älskar palmer. Jag älskar glada främlingar. Men jag älskar också glada vänner. Jag älskar den även om de inte är så glada. För det är väl då de bäst behöver det?

1 kommentar:

Syster sa...

visste inte ens att du börjat skriva igen!
Jag blev så glad när du ringde här om dagen, har tänkt på dig mycket på sista tiden.
Det är så jäkla trist att Julen börjar närma sig och du återigen är för långt borta, Jularna är inte detsamma utan dig, saknar min (lilla) stora syster. Saknar oss (innan du for bort i din hästvärld till hammarbygård och berga)
Fiffiga Michelle, saknar att gå o handla julklappar med dig, att slå in paket tillsammans med dig, sitta o försöka hitta på rim med dig.. Faktiskt så har det vart så här fram mot Jularna som jag saknar dig som mest här hemma, kanske kan det vara för det var då av få gånger man fick se dig. Du har alltid vart iväg på annat jämt. Saknar och Älskar dig!