söndag 6 september 2009

Vatten ar sjukt underskattat

Jag tror att jag aldrig nagonsin har alskat vatten sa mycket som jag gor nu. Det ar sjukt underskattat, trots att den ar upphovet till allt liv. Vet inte hur manga liter jag haller i mig om dagen eller hur manga jag svettas ut. Drick mer vatten vettja!
Red just Luminaria och jag ar sa kar i den hasten att jag nastan spricker. Hon ar bara fyra ar, men sa klok och sa rolig. Jag litar pa henne fullstandigt.
'Mi amooor Luminaria, en mi corazon' sa jag och Medardo fragade om det inte fanns plats for honom ocksa. Men jag svarade att hon ar sa stor att det inte finns plats for nagon annan.

Jag forstar verkligen inte varfor jag har bott i Sverige i tjugotre jakla ar. Som det kanns nu ser jag verkligen inte nagon anledning till att aka tillbaka. Visst saknar jag vissa personer som betyder mycket for mig, men man maste klara sig ensam ocksa. Det gar att vara lycklig pa manga stallen med manga olika personer.

Inga kommentarer: