torsdag 10 september 2009

'Relax, relax. No push, no push. Goood boy'

Siesta. Nu igen? Me like siesta, borde vara lag pa det i Sverige. Vi har precis varit inne i Sevilla och atit lunch, nu laddar vi infor nasta omgang hastar och Medardo star och tvattar och skurar sin kara bil som vanligt. Men idag blir det lite lugnare an vanligt, David och Aurelio har akt ivag till tavlingen och vi kan ta det lite mer tranquilo.

Det ar svart att beskriva hur mycket karlek jag kanner for hastarna utan att jag sjalv kanner att jag later som en nyfralst liten ridskoleflicka. De har gett mig och ger mig sa mycket att jag inte har en aning om vem jag skulle vara utan dem. Jag blir alldeles nykar i dem varje dag och har flera anledningar till det. Luminaria ar en underbar parla som har en fantastisk installning till allt. Little Dream och jag kom inte sa bra overens i borjan, men hon har lart mig mycket och det ar jag tacksam for. En annan goding ar en av Davids yngsta hastar som jag fatt rida vid namn Potra Alazana, en liten toka men lika stor del klok. Nar hon blir radd for saker och ting hoppar hon till, men ska efterat alltid fram och titta pa det skrammande. Se och lar, face the fear.

Inga kommentarer: