tisdag 12 mars 2013

Mor är rar

I helgen var min familj (som jag inte ser allt för ofta) här i vårsolen och hälsade på.


Min mor tillsammans med sitt barnbarn Natalia bredvid ettåriga unghästen Natalya. När Natalia väl hade förstått att hästen hette samma sak som henne så vinkade hon varje gång hon gick förbi och ropade "hej hej Natta, hej hej Natta!". Hur sött som helst.


Mitt andra systerbarn Elias hjälper mig ut med fyra-åriga Jerrmarus tillbaka till hagen. Han lyssnade hur fint som helst på honom, stannade när han stannade och följde som en hund. Duktig Jerrmarus!
Önskar bara att min allra finaste syster hade varit med också. Fick en bild skickad till mig som är tagen -92, på oss två och hunden Peggy. Jag älskar hur hon håller i hennes halsband, som om hon trodde att hon hade någon som helst chans att stoppa henne om hon skulle ha velat springa därifrån. Söta. Det var tider det.


Du kommer alltid att ha mig. Älskar dig!

Inga kommentarer: