lördag 23 mars 2013

Miracles happen

Åh, herregud.. jag sitter och storbölar som ett barn. Jag har hittat honom! Helt sanslöst. Jag gick in och sökte på den danska avelsföreningen för PRE. Där var han. Min lilla Teo. Jag kan inte förstå det, men där är han. Han verkar må bra och jag ska till danmark, så är det bara. Jag ska försöka att få tag på ägaren och jag hoppas att det är samma kvinna som var nere i Barcelona och köpte honom som fortfarande har honom kvar, för hon var verkligen hur gullig som helst. Här är han. Lilla Teo har blivit stor.. han är född 2009, så han är 4 nu. Jag minns när han kom till stallet med fyra andra hingstar, han var vettskrämd och det gick inte ens gå in i boxen utan att han flög in i ett hörn och skakade. Än mindre sätta på en grimma. Men med tålamod och kärlek gick det. Och som jag fick tillbaka.
Den sista bilden är gammal, för där är det jag som rider honom. Mitt hjärta.







Inga kommentarer: