onsdag 30 juni 2010

Little bit of ditt and little bit of datt

De senaste dagarna har jag spenderat hos olika vänner och farit runt omkring i hela Stockholm för att uppdatera mitt hjärta och säga hej. Men framför allt till vissa delar - säga hej då. Det är mycket som har legat och gnagt innanför pannbenet på mig och nu känner jag äntligen att jag kan släppa det. Det förtjänar mina närmaste i min omgivning hemma i Barcelona.

En del har inte blivit som jag tänkt mig medan en del uppfyllde mina önskningar med råge. Den allra största förvåningen var att allt är precis som när jag lämnade Sverige för nästan ett år sedan. Det är mycket som har hänt i mitt spanska liv och många skiftningar i min själ har inträffat, medan Stockholm bara har stått i stand by-läge.
Känner mig färdig här nu och vill tillbaka till mitt riktiga liv. Mitt Barcelona. Mitt hjärta.

Det var ett kärt återseende med basjkirhästarna ute på Hammarby. Det går inte att komma undan att de faktiskt är speciella.

Inga kommentarer: