torsdag 3 juni 2010

I´am human and I need to be loved

Har blivit sambo lite tillfälligt och det känns märkligt för en toka som egentligen jämt helst spelar solo. Men ibland får man offra sig. Det är den tredje juni och jag förstår inte vart tiden tog vägen, det går skrämmande fort. Det är ännu en solig dag och jag har fått hjälp med hästarna av två praktikanter de senaste dagarna. Två ambitiösa grabbar i sextonårsåldern, som inte vet allt för mycket men försöker hela tiden och är arbetsvilliga. Skönt med avlastning, men samtidigt så måste jag ha extra ögon omkring mig hela tiden så de inte ställer till med någonting heller.
Har äntligen, efter en och en halv månads tjat fått en ny tvättmaskin efter att den gamla havererade. Inte trodde jag att nytvättade kläder någonsin skulle inskänka mig sådan lycka.

Hej underbara dag!

The Smiths - How soon is now?

Inga kommentarer: