onsdag 9 juni 2010

The drugs don´t work

Tänk att det finns så mycket jag vill göra att det blir till att jag inte alls vet vad jag ska göra. Det finns många saker jag kan tänka mig att spendera med mitt liv med och många vägar som kommer göra mitt liv till precis det liv som jag borde ha. Just nu är Spanien helt rätt för mig. Fånigt rätt. Underbart rätt.

Dricker grönt te och äter pistagenötter här framför datorn med The Verve i högtalarna. Nyttigt värre med antioxidanter och e-vitaminer och hela faderullan, men sen att jag druckit alldeles för mycket kaffe idag, rökt lite och ätit både rosa och gröna mashmallows är en annan femma. Orka vara perfekt. Jag har ändå insett att kärlek är den bästa vitaminen för kroppen.

1 kommentar:

Helen sa...

Gillar meningen om kärlek. Blir alderles lycklig! <3