fredag 26 februari 2010

Freedom

Idag har det varit sommar och jag har varit rätt så hög på livet. Solen brukar ha den effekten på mig. Inkluderat en ny dator (med å,ä och ö), familjen i en lägenhet pa La Rambla ett par dagar, fina manniskor omkring mig som hjälper mig med allt jag kan tänkas behöva. La vida esta muy bueno ahora. Jag ska försöka att inte krångla till livet så mycket, som jag brukar göra. När allt omkring mig är enkelt och bra så skapar jag mina egna problem i huvudet av någon anledning. Som att man inte kan lita pa att det fina stannar och får det att försvinna på eget bevåg innan det bestämmer sig för att fly sin kos. Vad vet jag. Jag vet bara att jag inte vet någonting om livet. Desto mer jag lever och lär mig, inser jag att inget är sant. Det finns ingen riktig sanning, bara den som jag upplever. Den som du upplever. Nu kanske jag svamlar, men det gör inget. För det ar min sanning.

Inga kommentarer: