fredag 12 februari 2010

Do..do..Doblòn. Bo...bo..Bolero.

I morse var det till och med vatten pa ispolarna. Sol. Men kallt. Kallt. Kallt. Tre tacken och sova med klader ar det som galler. Svart att komma igang och jobba nar man ar som en frusen fiskpinne. Frusen pissfinne. Men Josep ar pappaledig sa det var bara till att rida alla hans fantastiska hastar idag igen. Wohow. Men nar jag var ute med Doblòn sista svangen innan lunch insag jag att jag sitter pa nagot som ar vart 600.000 kronor och jag blev nervos som satan nar han studsade runt. Jag har INTE rad att med att han skadar sig.
Vantar pa att varmen ska atervanda. Far noja mig med hettan fran brasan fran caféet/restaurangen pa kvallarna dar jag kan sitta sjalv med fotterna pa bordet och blippa runt pa digitaltvn. Livet ar bra ibland.
Dags for en kaffe och... kaffe och sen upp pa Bolero. Mitt hjarta smalter. Gahh. Vill ha.

1 kommentar:

Jen. sa...

Hahahaha, frusen pissfinne! jag dööör av asgarv!