tisdag 12 augusti 2008

Kärlek. Massvis av kärlek.

Det är nog första födelsedagen jag inte fått öppna ett enda paket. Så är det att bli gammal. Men jag ä int bitter, jag har fått så mycket grattis-kramar och hälsningar att det värmer ända in i själen och tillbaka ut. Har känt mig lite ensam på sistone i min tomma lägenhet och telefonen har varit ovanligt tyst, men det krävs tydligen en elfte augusti för att folket ska höra av sig. Tack alla underbara.

Längtar till på fredag då jag får samla alla mina och göra dem glada. Har en underhållande arbetsvecka framför mig innan dess bara. Brandövning i Lustiga imorgon bitti, de andra ska spela gäster och vi ska försöka få ut dem på snabbast möjliga. Om det vore jag skulle jag leka Gunilla och gasta "Du måste hjääälpa mig över här! Håller DU I MIG!? Hjälper du mig nu då!"Kommer sakna tanten när säsongen är över. Har fått mig många skratt av henne. Gunillas mustascher. Hugaligen.

Inga kommentarer: