tisdag 29 april 2008

Berga gånger fem plus några till

Galen studentskiva igår.
Folk från det gamla livet samlades och det blev en enda stor röra.
En väldigt trevlig röra dock. Sen att det halkade in några grönalundare och annat löst folk lite oväntat gjorde det hela bara ännu konstigare. Hann inte umgås och vara social med alla jag ville vara med. Människor man inte sett på en halv evighet. Gosh!
Fick fint sällskap till bussen runt halv fyra, tog den hem och en överförfriskad tjej visade alla vad hon ätit till middag. Mysigt värre.
Väl hemma tog jag en dusch och sista blicken på klockan var vid tio över fem. Vaknade av mig själv lite efter sju och tänkte att jag lika gärna kunde gå upp. Sagt pch gjort, åkte till stallet och fick ut hästarna en sväng. Även Ior som var hur duktig som helst. Kan nog bli häst av den också. Sen var det bara iväg till jobbet och brottas med barnen.

Imorgon är det studenten för de efterlevande. Jag lider med er.

Inga kommentarer: