måndag 17 juni 2013

In da park

Dags att ta bussen ut till gården, vaknade tidigt trots att det blev sent igår. Men vill ändå hinna umgås med min Camilo innan han drar ut till Grönan och jag till mina fina fyrbenta. Det har varit ett par underbara dagar i parken nu, jag blir så lycklig över att få göra så mycket nytt och få sånt förtroende. Igår började jag med att stå i gamla entrén och släppa in hundrasjuttio stycken Vip-gäster från ett företag, sedan skulle jag och Jacob ha ett femkampsgäng som vi försökte få tag på i evigheter tills vi insåg att det var felbokat. Bara att svida om igen och ställa sig i ett spel, hinner dock inte vara där länge förrän attraktionschefen ringer och vill ha mig till att gå runt med ett par chefer från en tysk nöjespark. De ställde dock in i sista stund för att det började att ösregna. Trist, jag hade gärna giudat dem runt.
Träffade ett par så kallade "kändisar" igår. Fy, vad de kan bete sig ruttet och komma undan med det. Inte okej. Jag ville slå dem i ansiktet, men jag kopplade på leendet och gjorde vad jag skulle.


Inga kommentarer: