söndag 16 juni 2013

Attraktion i mitt hjärta

Igår arbetade jag från klockan tolv mitt på dagen, till klockan elva på kvällen. Och jag lyckades ha roligt hela jäkla tiden! Det är helt sanslöst. Eftersom det inte är några femkampsgrupper inbokade på en lördag så fick jag hoppa in på attraktion! Halleluja! Som femkampsvärd tillhör vi spel och får oftast hjälpa till där när det behövs. Men vi kan hamna var som helst och jag fick som sagt under gårdagen hoppa in som rastis på område tre. Om jag hade roligt? Jag har alltid varit attraktionare och är det fortfarande långt där inne i hjärtat. Hoppade runt på bläckfisken, Twister, Katapulten, Skrattkammaren, Eclipse och Kvasten. Roliga grönalundare, härliga gäster och ett mer fysiskt krävande jobb än att stå och heja på spelare. Me like! Timmarna bara flög iväg. Och så fick jag arbeta med Camilo för första gången. Awesome!
Nu finns det inte mycket klar på Grönan som jag INTE har gjort. Jag har nog stått på varenda attraktion som finns, varje spel, jag har jobbat på lagret, på Tyrol, som entrévärd, som diskplockare på Kaskad, parkvård, gjort donouts, rastavlösare och så femkampsvärd förstås. Super-kombin till er tjänst.



Inga kommentarer: