söndag 24 februari 2013

El sol

Vilken underbar dag! Jag kunde inte motstå att ta min älskade vän Chastra ut på en liten barbackasvängom i skogen imorse. Hon var lycklig och jag likaså. Solen har värmt i ansiktet och gett oss lite hopp om att det ändå kommer en vår alldeles snart. Jirinka, Jelena och Jerrmarus börjar att bli så duktiga och bättre ska de bli! När hästarna åt lunch la jag mig i halmen hos hingsten och laddade min soltörstande kropp. Hålligång hela dagen med lösa hästar och en massa ridande, nu ska jag ner till min fina lilla stuga och bara mysa. Det blir fullt ös imorgon med och jag hoppas på mer sol.
Grönan öppnar inom en snar framtid och jag älskar min fina Camilo. Livet är inte så tokigt ändå.



1 kommentar:

Anonym sa...

Låter underbart!
Snart är det vår på riktigt o sen kommer sommaren innan man hinner blinka!
/Syvonne på Stenkulla i Grödinge