torsdag 19 maj 2011

Que es eso?

Inte hann jag med att rida alla hästarna idag inte. Med Katie borta den här veckan har jag dubbelt upp. Det är underhållande att rida hennes små finurliga kusar med. Queseso´s "jag-svär-jag-kan-ta-den-här-långsidan-fem-sekunder-snabbare-än-förra"-manöver är inte så kul när man sitter där uppe på jättehästen som egentligen bara är en bebis, men är ganska roliga såhär i efterhand. Och jag skrattar åt Ministro´s "Åh-är-det-där-du-har-i-handen-verkligen-till-mig"-blick medan han lägger huvudet lite på sne. De har verkligen alla sina egenskaper och härligheter.
Min Ingrato går som en klocka just nu och jag kan till och med nästan sitta ner ordentligt i hans märkliga trav. Solen har legat på ordenligt de senaste dagarna och det är svettigt. Men jag trivs.

1 kommentar:

frida sa...

tack för kommentaren men tyvärr är pållen inte min ;)
du däremot har fina hästar o verkar leva livet!