tisdag 4 augusti 2009

Rensar bort, rensar upp och rensar ut

Otroligt vad mycket skit det får plats i en liten tjugoåttakvadratare! Jag samlar på mig så mycket otroligt onödiga saker eftersom de kan ju vara bra att använda någon annan gång. Bullshit. De ligger bara där och tär på utrymme och kraft hos en själv rent mentalt. Det var otroligt skönt att bli av med allt gammalt. Man börjar om på nytt och sanningen att säga så behöver man inte så mycket prylar. Man behöver dem egentligen inte alls.
Sex dagar kvar nu, rätt så exakt eftersom mitt plan går vid två-tiden. Har slitit en hel del i butiken de senaste månaderna, så jag har tagit mig friheten att ge mig en tidig födelsedagspresent till mig själv i form av ett par Cavallo-stövlar. Gaah! Älskar dem. Okej att man inte kan hitta lyckan genom materiella ting, men jag är kär i mina stövlar och av kärlek bli man glad. Kommer ju praktiskt taget att leva i mina ridkläder, så då behövs det riktiga saker.

Dags att börja städa igen. Mjäk.

Inga kommentarer: