onsdag 12 augusti 2009

Keep on swimming, keep on swimming.. like they say in Finding Nemo

Nu är det bara 37 grader och vi har våran dagliga lilla siesta som jag älskar. Jag håller mig inomhus för att inte totalt rinna bort, men David, den andra ryttaren som är från Ungern ligger precis här utanför på en madrass i solen. Han är galen.

Vi körde världens drive på förmiddagen och red igenom de flesta hästarna, så nu har vi bara två hästar var kvar på eftermiddagen. Woho! Jag trodde att kroppen skulle bli helt totalt slut efter första dagen, men om man bara äter och sover ordentligt så går det. Jag är så tacksam gentemot mig själv att jag la ned så mycket tid på min konditionsträning de sista månaderna innan jag åkte, det har troligtvis hjälpt mycket.
Jag ska bara aklimatisera mig och hålla ut ett tag, så ska det nog gå vägen. Tack alla där hemma för massvis av grattishälsningar, kram på er.

Inga kommentarer: