onsdag 29 februari 2012

Bonus-bullen

Så har ännu en dag lidit mot sitt slut, otroligt vad tiden rinner iväg. Men det är faktiskt en "bonus-dag" idag, den 29 februari har vi ju inte alla år.. så jag tackar och tar emot. Det har varit varmt och skönt idag med omkring en arton grader. Min lilla Teo far till Danmark på fredag, ska tvätta honom imorgon så han luktar gott och ge honom en massa pussar och morötter. Han kommer få det så bra, det var en väldigt trevlig kvinna som var här och provred. Och Danmark är ju inte så fasansfullt långt från Sverige!

Jag tror dagens befrielse är när man får komma in och slita av sig bh:n. Eller komma hem och tvätta av sig sminket, åtminstone var det så när jag arbetade på "normalare" jobb.. här använder jag inte klet i ansiktet ofta alls. Visst är det kul att känna sig fin, men att få lufta runt i mjukisbrallor, en alldeles för urtvättad t-shirt och tofflor.. me like.

Inga kommentarer: