tisdag 28 juli 2009

Drink coffee - do stupid things faster with more energy

En sådan skylt satt på ett hak Marre och jag var på häromdagen. Tror jag måste trycka upp en t-shirt med samma text, den är så jag. Som kan bli både hög och full på kaffe och blir alldeles uppfylld av känslor och hela världen.. vem behöver droger?

Om tretton dagar tar jag mitt pick och pack för att bege mig nedåt till Sevilla. En trevlig prick som är skolfotograf har hyrt min lägenhet och jag har slängt upp allt jag äger och har på vinden. Packar bara med mig mina ridkläder och annat behövligt tjafs med mig ner. Ska bli toppen att bara lägga all fokus på ridningen och hästarna. De är egentligen allt jag behöver, så som jag känner nu. Kan bli alldeles rörd när jag tänker på hur mycket de betyder för mig och har gjort skillnad för mitt liv. Kan nästan bli lite tårögd och alldeles uppfylld av känslan, till och med utan kaffe.

2 kommentarer:

Joel Alvarez sa...

haha.. verkligen..

Anonym sa...

vad jag letade efter, tack