lördag 7 juni 2014

Freee

Ledig idag. Känns galet. När var jag helt ledig senast? Jag slutade räkna när jag kom över hundra dagar, och då ofta dubbeljobb på samma dag. Pengar blir det. Och jag slipper tänka så mycket. Och så tycker jag hemskt mycket om alla mina jobb. Jobba det är bra grejer det.
Men idag har jag handlat en massa mat. Bra mat. Granatäpplen, rotselleri, pistagenötsmör, torkat sjögräs, ingefära, champinjoner, nötter, chiafrön, morötter, sötpotatis, kokosflarn, aubergine, citroner, blåbär, hallon, fikon, vattenkrasse, fänkål, kronärtskockor, björnbär, maca-pulver, björnbär. Det finns så mycket underbar mat. Det mesta ekologiskt såklart. Att bli vegan är det bästa jag har gjort.
Tvättat och sovit har jag hunnit med också. Har blivit många underklädesköp på senaste när jag inte hunnit med att ta de tvättider jag bokat in. 

Inga kommentarer: