lördag 12 december 2009

Por favor!

Hur oansvarigt ar det inte egentligen att bara lamna allt och istallet bara gora det man har lust med? Forut skulle jag haft varldens angest over hur jag beter mig, men det kanns som att alla manniskor ar tilldelade en varsin portion angest under sin livstid och min ar pa vippen att ta slut. Om den inte redan gjort det, jag har slosat alldeles for mycket med den under de senaste aren. Fuck angest.

Horde att det snoade i Sverige igar. Atminstone i Stockholm. Jag hade borjat att grina om jag befunnit mig dar, hatar den dar vita skiten av hela mitt hjarta. Har i Spanien ar det som ett september-sverige ungefar och ibland som ett augusti under dagar med sol. Tack. Tack Michelle for att du ar sa puckat impulsiv och gor saker som att fly landet. Men jag har upptackt nagra saker med den har sodra delen av europa. Mjolken smakar inte mjolk. Man far vanta galet lange tills rodljusen slar om och man kommer over gatan. Varannan reklam pa tv ar for en medicinsk produkt och resten for parfymer. Ingen har kommit pa varfor engelska ska vara bra att kunna. Fotboll ar heligt.

Inga kommentarer: