onsdag 2 december 2009

Barcelona

Varje gang jag har satt mig ner for att forsoka printa ner nagot vettigt och intressant, ar det som att nagon blast ur min hjarna med en sadan dar maskin som man far bort lov och blad fran gatan med. Inspirationen kommer som oftast igen nar jag sitter och rider eller springer en runda, men sedan ar det forsent nar jag sitter framfor datorn igen.
Min resevaska har statt oppen i flera dagar nu, jag har forsokt att packat lite smatt. Men av nagon underlig anledning finns det alltid sjutton andra viktigare saker att gora (som att sitta pa youtube eller blogga). Men nu ar jag pa vag igen. Det kanns bra. Jag kanner mig alltid som lyckligast nar jag ar pa vag nagonstans. Jag hoppas att min rygg ar bra igen innan jag borjar pa det nya stallet i Barcelona, det har gatt tva veckor nu sedan Chillon bestamde sig for att jag passade battre pa marken an pa hans rygg.

Inga kommentarer: