söndag 15 november 2009

Lilla drommen ar lika vacker som den stora

Harom dagen, nar jag satt och red Little Dream pa utebanan sa slog det helt plotsligt till. Boom! En valdig kansla av total lycka. David och Mariachi galopperade pa andra sidan, solen sken, det var oerhort lugnt pa garden och jag och Little Dream kandes som en och samma varelse som ville precis samma saker. Ofta nar jag har sadana har stunder sa borjar hjarnan att tanka pa hur mycket jag kommer att sakna det har nar jag inte langre lever det har livet, nar jag ar nagon annanstans. Men jag forsoker numera att sla bort de tankarna och istallet totalt njuta av att bara fa kanna sa har. Visst kommer det att komma jobbiga stunder och perioder da livet inte kanns lika behagligt. Men da kan jag plocka fram den dar dagen nar jag svavade fram med ett busigt litet sto en varm formiddag i november.

Inga kommentarer: