måndag 9 september 2013

Moving forward

Mitt gulliga femkampsgäng som arbetar på ett produktionsbolag fixade så att jag får gå på Melissa Horns konsert i november. Lycka!
Annars rullar det på väldigt bra med hästeriet. Har en massa lektioner inbokade och fått mycket uppskattning för vad jag gör. Det känns fint i kroppen. Fast jag har även sökt jobb på BallBreaker på Gärdet, där min världens bästa Mye redan arbetar. Det vore sjukt kul! Som att få en bit av Grönan med mig på hösten.

Sommaren har inte släppt sitt grepp än. Sanslöst att det är så här varmt i början på september. Det känns som att vi kommer att få betala senare för den här extremt bra och långa sommaren.
Men då lämnar jag och min Camilo detta landet för ett varmare avlångt ett på andra sidan jorden istället.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vart ska ni nånstans?

Michelle sa...

Vi tänkte ta oss till Chile :)