fredag 6 april 2012

Halleluja...

Underbart påsk-väder. Snöblask blandat med hagel, gråa stora moln och en del vind på det. Extra fantastiskt när jag vet att det är tjugo plus nere i mitt kära Barcelona. Har fått lite ordning i lägenheten, men det ser inte färdigt ut på långa vägar. Kan äta, sova och duscha i alla fall. Orken att göra det prydligt infinner sig bara inte.. Orkar inte vara ensam, orkar inte vara med folk. Hos hästarna är jag okej. Behöver bara vara.
Gör inte så mycket mer än att flänga runt i olika stall. Kanske se familjen lite då och då. Annat har jag varken lust eller energi till. Kanske om jag blir Michelle snart igen, men inte nu..
Jag tänker bara på om. Om. Om om hade varit. Om det hade varit annorlunda. Jag får äta kakan jag bakat. Bädda sängen jag valt. Äta min egen skit, rent ut sagt.

Inga kommentarer: