torsdag 3 november 2011

Get back asap

Nu är det grått och kallt här. Som Stockholm skulle jag gissa, fast med några grader mer. Borde faktiskt arbeta nu, men min motivation har sjunkit med minst åttio procent sedan Ingrato for. Fuck this place. Kanske ska man ta sig hem till Sverige igen, åtminstone vinner vi mer pengar där. Men usch, vad tråkigt att blir sådär normal igen. Prata svenska.. dricka mellanmjölk.. sitta på tunnelbanan och stirra ut i tomma intet.. äta pannkakor.. titta på bingolotto (finns det kvar fortfarande?).. bli deprimerad. Hm.. låt mig fundera på saken.
Var så nära att fara till Luxemburg. Världens slappaste jobb, ta hand om två (!) dressyrhästar och får bra betalt, egen lägenhet och bil. Fuck, att jag inte har körkort. Dumma Stockholm att ha så bra lokaltrafik så att jag aldrig egentligen behöve ta det där förbaskade bilkortet.

Inga kommentarer: